.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیبا کلام :هیچ کاندیدی جز خاتمی شانس رقابت با احمدی نژاد را ندارد

صادق زیباکلام از چهره های شاخص جریان موسوم به اصلاح طلب اذعان کرد هیچ یک از کاندیداهای دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب به جز خاتمی شانسی برای رقابت با احمدی نژاد در انتخابات 88 ندارند.

به گزارش شمال نیوز، وی در گفتگو با روزنامه اعتماد که بخش اول آن امروز منتشر شده است در پاسخ به این سؤال که "به نظر شما چه کسي از شانس پيروزي در برابر احمدي نژاد برخوردار است؟"، تأکید کرد: به دليل وضعيت سياسي که در آن به سر مي بريم، به گمان من معدود شخصيت هايي بتوانند در مقابل احمدي نژاد بايستند. اين اشکال يا ضعف هم در اصلاح طلبان و هم در اصولگرايان وجود دارد.

زیباکلام با اشاره به کاندیداهای جریان اصلاح طلب مانند کروبي، عارف، محمدعلي نجفي و حسن روحاني و بیان این ادعا که "من هيچ ترديدي ندارم که دانش و شيوه حکومت کردن محمدعلي نجفي خيلي بيشتر و بهتر از احمدي نژاد است و کسي مثل او در شرايط فعلي خيلي بيشتر به درد مملکت مي خورد تا احمدي نژاد"، اذعان کرد: اما من فکر نمي کنم او در برابر احمدي نژاد بيش از پنج، شش ميليون راي بياورد.

این فعال سیاسی جریان ضداصولگرا همچنین خاطرنشان کرد: من براي اصولگراياني مثل ناطق نوري، قاليباف، علي لاريجاني، احمد توکلي و حدادعادل هم هيچ شانسي نمي بينم.

وی از خاتمی به عنوات تنها کسي که مي تواند مقابل احمدي نژاد بايستد، یاد کرد و این مورد را نیز مشروط به اين دانست که بخشي از آن موجي که در سال 76 به طور اتوماتيک در سطح جامعه به نفع خاتمي به راه افتاد، مجدداً برپا شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 شهريور 1387
ba salam daghighan ba in geraniha hameh be khatami ray midahim

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.